Zgłaszanie szkody
Zgłoszenie i likwidacja szkody to skomplikowany i nierzadko czasochłonny proces. Wiele osób nie wie jak to zrobić dobrze. Właśnie dlatego pomagamy Naszym Klientom - zarówno osobom fizycznym, firmom jak i instytucjom, które po nieszczęśliwym zdarzeniu starają się o odszkodowanie. Co ważne, na wsparcie naszych specjalistów można liczyć w każdym przypadku. Niezależnie od tego, czy wystąpiła szkoda komunikacyjna, majątkowa czy osobowa.
Czy warto poprosić o pomoc w zgłoszeniu i likwidacji szkody?
Samodzielne zgłoszenie szkody stanowi dla wielu osób spore wyzwanie. Konieczne jest bowiem spełnienie wszystkich formalności, takich jak udokumentowanie szkody, opisanie jej i pozostawanie w bieżącym kontakcie z Ubezpieczycielem. To zaś wymaga poświęcenia sporej ilości czasu i przynajmniej podstawowej wiedzy z zakresu prawa. Zdecydowanie wygodniej jest więc powierzyć to zadanie naszym specjalistom z Działu Likwidacji Szkód. Tym bardziej, że dla Klientów firmy Rydzowski Ubezpieczenia pomoc w likwidacji szkody i organizacja samochodu zastępczego z OC sprawcy w Mielcu jest zupełnie bezpłatna. Wystarczy wypełnić prosty formularz kontaktowy, który znajduje się poniżej.
Jak wygląda likwidacja szkód w Rydzowski Ubezpieczenia?
- Twoje zgłoszenie - gdy zgłosisz szkodę nasz specjalista skontaktuje się by poznać szczegóły i odpowiedzieć na Twoje ewentualne pytania.
- Dokumentacja szkody - przygotowujemy niezbędną dokumentację, również zdjęciową i zadbamy o formalne przygotowanie do skutecznej likwidacji szkód.
- Zgłoszenie szkody - na tym etapie zgłaszamy za Ciebie szkodę do Towarzystwa, organizujemy oględziny i utrzymujemy kontakt z Ubezpieczycielem.
- Wypłata odszkodowania - wspieramy Cię i informujemy o postępach aż do momentu wypłaty odszkodowania. Jeśli jesteś Klientem naszej firmy, proces jest dla Ciebie zupełnie bezpłatny.
Jak się z nami skontaktować?
Według wielu Klientów najwygodniejszy jest kontakt online. Warto jednak wiedzieć, że internetowy formularz to nie wszystko. Specjaliści ds. likwidacji szkód czekają na Ciebie również w naszym biurze na al. Niepodległości w Mielcu. Możesz również do nas zadzwonić lub napisać maila. Zapraszamy do kontaktu!
Dlaczego warto skorzystać ze wsparcia #RydzowskiTeam?
- Ogromna oszczędność czasu. Nasi specjaliści załatwią za Ciebie formalności i poprowadzą korespondencję z Towarzystwem Ubezpieczeniowym.
- Dopełnienie formalności. Nasz doświadczony zespół zadba o terminowość i poprawne przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów.
- Stały kontakt ze specjalistą. Nie musisz wysłuchiwać nudnej melodii na infolinii. Na bieżąco masz dostęp do aktualnych informacji o etapie działania w przypadku Twojej szkody.
Jakie szkody możemy zgłosić?
Na naszą pomoc możesz liczyć w przypadku wystąpienia wszystkich rodzajów szkód. Poniżej znajdziesz konkretne informacje o każdym rodzaju. Dzięki temu dowiesz się, jak w praktyce wygląda proces zgłaszania szkody i wypłaty odszkodowania.
Ile dni ma Towarzystwo Ubezpieczeniowe na wypłatę odszkodowania?
- do 30 dni: termin ten liczony jest od dnia zgłoszenia szkody. Jest to standardowy termin w większości przypadków. W tym czasie otrzymamy bezsporną kwotę odszkodowania,
- do 90 dni: gdy w czasie podstawowych 30 dni niemożliwe było ustalenie okoliczności zdarzenia,
- powyżej 90 dni: jest to wyjątek od zasady. Wypłata w takim terminie ma miejsce gdy toczy się postępowanie karne lub cywilne. A od tego postępowania zależy stwierdzenie winy lub określenie wysokości ewentualnego odszkodowania.